Chello communiceert?

Chello is weer eens onbereikbaar stond in het Eindhovensdagblad van 30/11. Dat is niet zo gek met het uitleveren van al die nieuwe modems. Maar de gemiddelde gebruiker is gelukkig wel instaat om dat nieuwe modem zelf aan te sluiten. Toch? Maar als je daar dan in geslaagd bent en alles werkt weer, wordt je na even surfen om de haverklap lastig gevallen met het bovenstaande bericht. Hebben jullie daar ook last van? Een e-mail of informatie op de Chello website over de aanloop problemen? Nee dus. Wat vinden jullie?

Een reactie

  • matla

    Chello
    Na het afleveren van het modem probeerde ik e.e.a. weer te installeren. Virusprogramma en firewall disabled, router ertussen uit etc. NADA! Toch maar service bellen a € 0,10 p/m. Resultaat: NADA! Na 3 x €2,00 in de wacht kort het probleem uitgelegd: m’n oude gegevens zouden blijven “hangen”. Zou de volgende dag opgelost zijn. Volgende dag: NADA! Na €2,00. Bingo verbinding. Router ertussen en werken weer. Snelheid 300 kbp/s. Niet wat ze hebben beloofd voor € 50,00 p/m. Wel slim: wanneer alle klanten “even” moeten bellen a 0,10 komen de kosten van de modemswap er wel weer uit!